Arrangementer

Støtteforeningen har siden sin start i 2008 afholdt en lang række særarrangementer for Vennerne – herunder også de årlige generalforsamlinger. Desuden deltager vi så vidt muligt i Musikkorpsets offentlige koncertvirksomhed, og hjælper med at sælge Musikkorpsets CD udgivelser og andet materiale i orkestrets salgsbod.

På denne side kan ses særarrangementer for venneforeningens medlemmer.
For koncerter i Stærekassen henvises til musikkorpset hjemmeside eller vores Facebook side.

Nytårskur
Lørdag 13. januar Kl. 9.57 på Livgardens Kaserne – Tilmelding er påkrævet
Nytårskur specielt for Vennerne foran Midterpavillonen. Efterfølgende serverer vi et glas champagne/portvin/sodavand i Musikermessen, hvor musikerne også vil være til stede.
Tilmelding kan kun ske ved at sende en mail til Musikkorpsets sekretær Ina G. Holst på [email protected] – senest 9. januar. Det er muligt at invitere børn og børnebørn med til dette arrangement – skriv blot alle deltageres navne og fødselsdato i mailen til Ina.
Medbring dit medlemskort og svarmailen fra Ina.

c/o Den Kongelige Livgardes Musikkorps
Gothersgade 100, 1123 København K