Medlemstilbud

•  Du støtter en stolt og levende tradition – en kulturinstitution med dybe rødder i Danmarkshistorien
•  Du møder musikerne med ’Bjørnene’
•  Du får mulighed for at deltage i særarrangementer og berigende oplevelser i tilknytning til Musikkorpsets virke
•  Du modtager foreningens medlemsblad pr. post samt nyhedsbreve på mail
•  Ved indmeldelse modtager du en gave

Musikkorpset er et harmoniorkester, der består af 36 professionelle musikere. Udover de kendte vagtparader, spiller Musikkorpset ved egne koncerter og ved festlige begivenheder i Kongehuset samt afholder Kammerkoncerter. Musikkorpset optræder med et bredt repertoire af militær- og harmoniorkester musik samt opera, operette, klassisk musik, musicals og rytmisk musik.

Læs et de tidligere medlemsblade:
Medlemsblad nr. 20 Juni 2018
Medlemsblad nr. 21 December 2018
Medlemsblad nr. 22 Juni 2019
Medlemsblad nr. 23 December 2019
Medlemsblad nr. 24 December 2020
Medlemsblad nr. 25 Juni 2021
Medlemsblad nr. 26 December 2021
Medlemsblad nr. 27 Juni 2022
Medlemsblad nr. 28 December 2022
Medlemsblad nr. 29 Juni 2023

Skaf et nyt medlem og få en unik gave

Musikkorpsets Koncertfond har foræret Vennerne et parti CD’er indspillet i anledning af Kronprins Frederik og Kronprinsesse Marys bryllup. CD’en har aldrig været i almindelige handel, kan ikke købes og er derfor hel unik. For dette særtilbud gælder ’først til mølle’ princippet, da antallet af denne ekseptionelle CD er meget begrænset.

Vores sæson for medlemskab går fra 1. juni til 31. maj. Sker tilmeldingen efter d. 1. marts, får man resten af den igangværende sæson gratis. Medlemskab gælder altså for den kommende sæson.

Tilmeld det nye medlem ved at skrive til os enten pr. mail [email protected] eller post.

Oplys det nye medlems:

•  Fulde navn
•  Adresse
•  Telefonnummer
•  Mailadresse

Så sørger vi for resten.

Skriv jeres eget medlemsnummer i parentes efter jeres nye medlem. Så sender vi CD’en til jer, når vi har modtaget betalingen.

Indbetal kr. 125,- på konto:
Reg.nr. 9570   Konto 0011 735 177
Vigtigt:  At anføre navnet på det nye medlem i feltet ”tekst på modtagers kontoudskrift”.

c/o Den Kongelige Livgardes Musikkorps
Gothersgade 100, 1123 København K